15 Eylül 2013 Pazar

Ben ve Sen Altyazılı İzle


Ben ve Sen Altyazılı İzle

Ben ve Sen Altyazılı İzle
14 yaşındaki Lorenzo, okulu sevmeyen ve hayat dair çok farklı bir bakış açısına sahip garip bir çocuktur. Yaşadığı dünya daha farklıdır ancak bunu çevresine bir türlü kabul ettiremez ve ailesi ile sürekli olarak sorunlar yaşar. Kısa bir süreliğine yalnız kalmak isteyen ve ailesinden uzaklaşmak isteyen Lorenzo evin bodrum katında yaşamaya başlar ancak üvey kardeşi Olivia’nın onu ziyaret etmesi ile birlikte işler değişir. Olivia daha da farklı bir kızdır ve Lorenzo ile fikirleri uyuşmaktadır, bu renkli ikilinin dünyaya karşı duruşu filmde en iyi şekilde anlatılıyor. Ben ve Sen Türkçe Dublaj izle Ben ve Sen Altyazılı izlewww.oscarlifilmizle.com olarak bu film hakkında kısaca yorumumuz; Ben ve Sen Altyazılı İzle filmi 2012 yılında yayına girmiş ve bir çok film sever tarafından beğeni ile izlenmiştir. Dünya sinema severleri tarafından İMDB puanı 7.0 olarak belirlenmiş ve kadrosunda Francesca De Martini, Jacopo Olmo Antinori, John Paul Rossi, Pippo Delbono, Rodolfo Corsato, Sonia Bergamasco, Tea Falco, Tommaso Ragno, Veronica Lazar oyuncuları bulunmaktadır. Yönetmen koltuğunda Bernardo Bertolucci otururken filmin türü ise Dram şeklinde değerlendirilmiştir

İzlemek için => Ben ve Sen Altyazılı İzle

Ben ve Sen filmi izle , Ben ve Sen online izle , Ben ve Sen tek part izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder