12 Eylül 2013 Perşembe

Sanırım Ediyorum Filmi İzle


Sanırım Ediyorum Filmi İzle

Sanırım Ediyorum Filmi İzle
Üç kız kardeşin gençlik dönemlerinde yaşadıkları duygusal etkileşimler ve farklı ilişkileri konu alan filmde, 3 kız kardeşin kıskançlıkları da yer alıyor. Duygusal dönemi bir türlü atlatamayan ve sorunlarını çözmek için farklı erkekler ile tanışan bu kardeşlerin eğlenceli ve bir o kadar da duygusal maceraları filmde yer alıyor. 3 kardeşin en zor dönemlerinde erkek arkadaşları onların yanında olmaya çalışıyor ancak mutluluk onlar için biraz uzak görünüyor.www.oscarlifilmizle.com olarak bu film hakkında kısaca yorumumuz; Sanırım Ediyorum Filmi İzle filmi 2013 yılında yayına girmiş ve bir çok film sever tarafından beğeni ile izlenmiştir. Dünya sinema severleri tarafından İMDB puanı 5.8 olarak belirlenmiş ve kadrosunda James Thomas, Mia Kirshner, Sara Canning oyuncuları bulunmaktadır. Yönetmen koltuğunda Dylan Pearce otururken filmin türü ise Komedi şeklinde değerlendirilmiştir

İzlemek için => Sanırım Ediyorum Filmi İzle

Sanırım Ediyorum hd izle , Sanırım Ediyorum tek part izle , Sanırım Ediyorum Türkçe Dublaj filmi izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder